Sego dag

Igår var en härlig båtdag. Kanske inte såå soligt, men det var ändå jävligt skönt väder. Jag och Fia satte oss på en klippa och chillade med Köttbullen. Sen åkte vi tillbaka till hennes brygga och tänkte att vi skulle åka ut med dom små gummibåtarna som Jacob köpt. Såg ut som två mongon som försökte ro men bara åkte runt i cirklar och ramlade i vattnet. Och sen blev det kalabalik när vi tänkte att vi skulle dra en gummibåt efter båten. Hahah, så vi sket it.

Var och träffade Veronica nyss, och fick min stock. Häärligt. Satt ute och snackade om allt möjligt och Toni kom ut med koffe. Du är härlig bruden, är glad att du och jag fått sån bra kontakt :).

Shit, vad seg man är! Tror att det är vädret som spökar, det är så jäkla kvavt ute. Man får inte tillräckligt med luft eller nåt haha.

Imorgon blir det grill med tjejerna! Ska bli roligt. Hoppas det inte regnar under den tid vi hade tänkt att ses. Senare så blir det nog tillökning och party.

Och hur blir det på lördag egentligen? Blir det Grönan?

Nej, dags att vika lakan! Hare gött!

Åh, sweet! Står en hel jävla Spendrups lastbil här utanför. Är så glad att dom tänker på mig :D.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är jag glad för också :) Du är klockren! Längtar till imorgon!!

2009-07-23 @ 16:45:14
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback