Waa

Gick ut på balkongen för att ta den rutinerade morgonciggen, det var som att gå in i en vägg! Så jäkla varmt är det! Härligt!
Men blommorna gillar det inte så mycket. Har typ vissnat, pga värmen. Men jag har ställt dom under ett parasoll och vattnar varje dag, så lite ordning hoppas jag att det blir på dom!
Nu sitter jag och väntar på söta Jannike och Evelina, sen blir det fikamys i solen :D. Har på mig ett par korta shorts for the first time. Kommer kännas rätt naket att gå ut i såna, men fan, det är så satans varmt!! Är ju tvungen.
Var på bio igår, försökte få med brorsan, men han ville ju inte. Men Nicklas ställde upp. Yay! Det blev Baksmällan istället som alla pratar om som är sååå rolig! Och det var den! Rekommenderar.
Gillar särskilt kinesen. Tudiluuuuuu mothafuckaaaa-aaa--aaaaas!!! Det var kul att träffa Nicklas igen, var ju några månader sen sist.
Nej nu ska jag glassa lite på balkongen och vänta på flickorna. Visst, jag är en tålmodig person, men jag tycker fan inte om att vänta. Man sitter ju bara och såsar tills det är dags. Ahhh, denna tristess!!
Kom igen nu Jannike ;D!

Måste bara berätta en knäpp dröm jag hade inatt, och läskig var den.
Drömde att jag och mamma var på en resturang, det var typ ute i skärgården. iaf långt bort nånstans. Och mamma hade fått en bebis som hette Jesper som hon hade med sig. Vi satt och käkade. Mark Wahlberg var där så jag försökte spexa lite inför honom. Typ hoppa över hinder och dylikt. Sen så skulle jag och mamma gå å kolla på något. Och då glömde hon Jesper. Så när vi var tillbaka var han borta. Så jag letade överallt. Mamma brydde sig inte så mycket. Så jag gick längre och längre bort. Så kom jag till en pytteliten by med vita små kåkar som var rätt sönderfallna. Och det var annat folk som hjälpte mig att leta. Men sen så fick alla panik, och vi gömde oss i ett litet hus. Och det var massa galna zombies som typ hade käkat nåt virus som var ute efter oss och ville döda och käka upp oss. Så vi försökte hitta vapen att döda dom med. Jag försökte slå sönder en flaska att ha som vapen, och då kom det en zombie brevid fönstret jag satt i och jag stack flaskan i ansiktet på honom. Sen så sprang och sprang vi. Vi var jättemycket människor. Sen kom vi till en stad där alla hus var av båtar som var staplade på varandra. Massa stora träbåtar. Så vi gick in i en jättestor båt och försökte hitta gömställen. Och nu var vi mindre folk för resten hade blivit dödade. Så där sprang jag runt med världens största panik och försökte rädda mitt eget skinn. Sen hittade vi en stor gummibåt med massa polacker, dom skulle åka till Sverige (tydligen var vi inte i Sverige) så vi ville åka med dom. Så vi drog iväg men zombisarna kunde tydligen flyga, så jag såg dom sväva i luften efter oss. Sen vaknade jag. I ren panik. Skitäcklig dröm! Och den där paniken och stressen sitter ju i när man har vaknat.

Nu har jag fördrivit tiden lite iaf. Jannike är på väg. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback