Yes yes yes

Fan vad härligt. Jag bryr mig knappt längre. Det blir bara bättre ju längre tiden går.
I don't feel you anymore.

Titta... titta..
Men.. jag trodde jag var rätt? Hur kunde jag veta en bommen?

Jag får en konstig brännande känsla på mitt lår när jag kommer åt det. Varför? Känns fett obehagligt.

Sista semesterdagen imorgon, och sen blir det jobb på lördag. Känns rätt skönt att få komma igång igen. Och så ska jag se till att få jobbet som skiftledare. Kul med lite utmaningar.
Och herregud, hur har man levt på semestern egentligen? Haha. Det som också kommer bidra till att det kommer bli skönt att börja jobba. Blir lite mer rutinerad och mer struktur på vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback