Ännu mer!

Var som sagt ledig idag, och var fortfarande shoppingsugen (är det fortfarande men faan, måste ju hålla i cashen!).
Så jag ringde min kära mor och så åkte vi iväg till Huddinge. Hittade en jättesnygg stor plansch på Gallerix, en Ed Hardy med en stor döskalle på och med rosor och en banderoll där det står LOVE KILLS SLOWLY. Skitsnygg. Ramade in den och nu sitter den ovanför soffan!
Sen gick vi in på Kicks. Kicks är farligt. Jättefarligt för mig. Blev en ny foundation, Kings & Queens bodybutter med mango, Aussi schampoo och balsam, luktar såååå jävla gott! Indian hicks Island living body polish, asså en bodypeel. Så nu är jag really smooth och luktar jättegott. Bra köp, men dyrt blev det.
Sen gick vi in på In&Finn där jag köpte ett avlångt mörkbrunt ljusfat och två tjocka lila ljus som står på det svarta bordet under min nya färgglada tavla. Och juste, en döskalle dörrmatta.
Nu börjar det kännas lite mer som mitt, eftersom jag satt lite mer av min prägel på lägenheten. Plus att farsan var och hämtade sina grandpa saker. Woo! Is najz. Thumbs up.

Det blev ingen titt på lägenheten här i helgen. Jag somnade inte förrän sex på morgonen så var så jävla trött och morgongrinig när alla ringde för att få upp mig. Låg och röt. Som ett lejon! Rooaawwr.
Men det är visning igen nu i helgen så då ska jag banne mig gå! Det är lite press på att hitta en ny lya också, vilket är bra. Eftersom pappa och Carina har köpt ett gemensamt hus nu, då har han ju såklart inte råd med både lägenhet och hus. Om vi inte vill köpa lägenheten. Men det blir för dyrt. Så jag letar eget! Dom flyttar nu i Oktober. Så det blir rappa tag nu. Plus att jag måste hitta nytt jobb också, där jag kan få mer timmar och mer cash.

Älskar deadlines. Det får fart på en.


Brorsan är borta och jobbar natt. Och jag sitter här, lyssnar på Pearl Jam och har det gött. Fast disken där borta stirrar på mig med onda ögat. Har typ diskat hälften. Diska är faaaaan i mig den tråkigaste hussysslan som finns! ÖöööHh, jag dööör. I nya lägenheten ska jag skaffa en diskmaskin. En sån där söt liten sak.
Och så är jag tydligen hungrig också. Fan jag käkade ju två korvar  alldeles nyss? Eller ja, tre timmar sen..

Yeeeeahhhhh well.

I just say keep on rockin. Keep on rockin my sweethearts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback