De e dejlig bestefar

Första dagen på semestern och vad ska man göra då? Det är ju inte samma soliga väder som det varit dom senaste två dagarna.. :(. Kanske ska dra till centrum, se om jag hittar någon bra bok, och köpa frukost och dylikt. Kylen är helt tom.
Nu har mina kära vänner Jenni och Sanna åkt till Cypern, Ayia Napa. Gud så härligt! Jag skulle också hängt med, men då skulle jag inte ha några cash kvar till resten av semestern så det kändes rätt segt.
Men man kan göra massa annat istället! Här i Sveden.

Varför är det så att ena dagen går man helt bekymmerslös, man bryr sig inte särskilt mycket om nåt. Man bara är, has a good time. För att nästa dag bli helt sentimental och grubbla över saker, varför är det si? Varför är det så?
Vissa dagar känner man sig helt förvirrad.
Just nu är jag väl ett mellanting mellan bekymmerslös och förvirrad och nåt annat jag inte kan sätta fingret på. Typ arg? Fast jag känner mig ändå glad?
Nej, det här med känslor är fan komplicerat. Man tycker, tänker och känner, och allt förändras från time to time. Det har man ju varit med om..

Och jag måste bara säga att jag fick ett sånt jävla konstigt besked igår som jag verkligen inte var beredd på. Visst, det var väl ett bra besked så, men det som man ändå var inställd på och varit hela tiden.. Det blev bara fel!
Andra gången gillt då. Gör att man blir lite rädd för framtiden.

So you gotta take the good with the bad, the happy and the sad
or will you bring the better future then i had in the past
cause i don't want to make the same mistakes i did
i don't wanna fall back on my face again
woah, woah
i'll admit it, i was scared to answer loves call
woah, woah
and if it hits, better make it worth the fall

(When it comes around)

Sometimes love comes around (love comes around, love comes around)
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down (knocks you down)
Sometimes love comes around (comes around)
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down (knocks you down)

Won't see it coming when it happens
but when it happens you're gonna feel it, let me tell you now
you see when love comes knocks you down

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det löser sig i framtiden.. Nu är du i alla fall medveten.. det är ett bra steg frammåt! PUSS <3

2009-07-01 @ 12:12:43
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback