Det går fort nu

Väldigt fort! Vi hade en mäklare här igår som kollade på lägenheten och gav ett utgångspris på runt 900.000.
På måndag blir det fotografering och visning i helgen.
Så pappa, Carina, farmor och farfar och jag har städat och plockat undan här hemma till fotograferingen. Känns konstigt, och tråkigt. Det är så tomt.
Och har som vanligt en inre stress. Ont i magen som fan. Igår var jag så svullen att det såg ut som att jag var gravid.
Ja herregud. Hoppas det lägger sig snart.

Ikväll ska jag och Veronica ut och rocka loss! Antingen Harry B eller Anchor. Så hon kommer hit vid sju och så blir det till att föra sig lite! Måste hoppa in i en dusch nu också. Har fan hållt på i lägenheten hela dagen. Man känner sig rätt så lökig.

Inatt åker lillebror till Grekland och blir borta en hel vecka. Ett helt killgäng på 9 grabbar. Han kommer inte få sig en lugn stund.
Fett kul. Jag vill också.

Rock on babes! I know I will! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback