En solig tisdag :)

Så härligt att solen äntligen tittar fram! Man blir på sånt glatt humör.


Det gick bra idag också. Det var nervöst och pirrigt, men hon var jättebra.

Jag nojade mig såklart, men hon sa att det inte var något att oroa sig över. Så jag är lite lugnare nu iaf.

UÄH. Jag har fått två stora finnar på vardera kind, helt röda och bultar. Sånt man får ta i såna här lägen va?

Mamma kom förbi här också. Vi bestämde oss för att åka en sväng bort mot Södertälje och upp till Torekällberget, där vi var när jag var liten. Jättemysigt, och vi satte oss på en liten resturang där vi åt linssoppa och broccolipaj. Sen strosade vi runt lite.
Känns kul att kunna åka iväg så här med mamma :).

Nu ska jag snart börja jobba, om 45 min fram till stängning. Känner mig inte alls taggad på att jobba. Kände mig så nedrans hängig idag, kände mig febrig, huvudvärk, förkyld. Men nu är det bättre som tur är! Bara det inte kommer tillbaka på jobbet.

Och så är det visning ikväll igen. Får se hur det går den här gången.

Peace out and keep rockin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback