Ghost

Spökade ju för fan i mitt rum igår! Halvlåg i sängen med datorn på magen, och jag har en spegel i fönstret, mitt emot sängen som när jag kollar på den från sängen speglar den väggen bakom mig.
Jag kollade upp mot spegeln och såg som ett vitt sken som försvann skitfort. Trodde först att det var ljuset som speglade sig, så gjorde samma rörelse flera gånger utan nån effekt.
Sen kollade jag upp mot spegeln igen och såg en skugga på väggen som speglade av sig i hörnet av spegeln som försvann. Två minuter senare blev det iskallt i rummet.
Creepy. Kanske var gammelfarfar på besök?

Tänkte dra till centrum och handla lite frulle. Avocado, mmm! Måste få igång magen lite, den har ju varit lite krånglig på senaste.

Och nu är det ny kampanj på jobbet. Massa nya burgare, och nu får man sånt här jävla Coca Cola-glas vid plusmeny.
Yaayy!! .......

Klä på mig och sen centrum. Mot frukost!

Kommentarer
Postat av: sanna

ouh heavy!!! Blev du inte rädd? Jag hade skitit på mig och sovit bredvid mamma resten av natten. :P

2009-06-09 @ 14:54:54
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback