Heej alla söta

Gick hem från jobbet idag. Mår verkligen inte bra. Mitt humör är det inget fel på. Men jag är så hängig och varm, och jag känner hur mina bihålor är helt täckta av snor. Och jag får trötthetsattacker, där det känns som om jag kan somna på en gång. Jag måste iaf alltid nu, dom senaste tre dagarna sova mitt på dagen. Sen klarar jag resten av dagen, fast jag ändå kan vara lite trött.
Är hemma imorgon med så febern kan gå ner.
Sen så jobbar jag tydligen inte på  fredag, jag skulle jobba kväll men vi stänger fem. Bra att dom meddelar.
Öh, segt att vara förkyld. Såg helt nertrashad ut på jobbet. Helt likblek med röd näsa och trötta ögon. Hey sexy lady.

Haha herregud. Jag får massa tecken överallt. Kanske bara jag som har ögonen öppna just för såna tecken, eller så är det överdrivet många. Hur som helst, jävligt kul! Känns som att jag är på rätt spår. Även fast jag känner mig rädd, och lite ensam.. Skulle vilja att en del vore annorlunda, men just nu är saker och ting som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback