Jaha?

Vart tog den hettande solen vägen? Hann vara ute 5 min, tänkte sen att jag skulle diska, sen när jag ville ut igen så var det moln överallt. Moln moln moln. Dom hinner nog försvinna lagom till att jag ska börja jobba. Det suger ju.
Men yayy, nu dök ju solen upp! Haha.

Imorgon är det visning igen på lägenheten. Får se hur det går den här gången. Verkar ju gå så jäkla segt. Tur för mig eftersom jag inte fått mig någon lägenhet än, men surt för farsan, som nu redan har köpt huset. Och Carinas hus är inte heller sålt ännu.
Yeah well. vi får helt enkelt se vad tiden har att utvisa.

Sen får vi se hur det blir i helgen. Har ju lovat morsan att följa med till Ornö, se liveband och äta gott. Men jag jobbar ju såklart, och det har varit så mycket på senaste att jag glömt bort att höra mig för på jobbet om jag kan byta bort tiderna. Så mamma är inte så klad på mig.
Men förmodligen så blir det countryn på fredagen, då jag är ledig. Om det inte blir så att jag byter så att jag jobbar tors-fre och blir ledig helgen.
Var ju ett tag sen man var där, och man har ju en del hederliga minnen där från sina yngre dar. Haha! När man var 17 år, smög till sig några öl, spydde ner sin tröja och försvann spårlöst. Haha, ja herregud. Den tiden.
Countryn är fan Botkyrkas största reunion. Säg nån som inte drar dit? Alla, varenda jävla kotte är där.

Nej nu måste jag sätta på mig ansiktet och peruken och gå till jobbet lite tidigare än vanligt och ragga till mig en ledig helg.

Ha en bra dag darlings. Keep up the good work! Or no work at all, dom flesta har ju fått sin semester nu. NJUUUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback