Ledig torsdag

Var nere hos Sanna för att bättra på mitt hår! Fler ljusa slingor. Yay! Nu ser man sommarfräsh ut :D. Sen kom Fia ner efter jobbet och vi drog in till Skärholmen. Höll på att dö på bussen. Hört talas om AC? Tydligen inte..
Inhandla ett långt turkost linne, en lång randig tröja och ett halsband med en pistol. Även en ny bh.
Synd att man inte hunnit sola bara. Får hoppas att fina vädret håller i sig så man kan passa på imorgon. Och sen där på kvällen blir det country. Thats sweet. Blir än så länge bara jag och Fia som drar tillsammans, eftersom alla andra ska dra på lördag (bitches), just då jag inte kan. Buuu. Men Iso Kissa ska iaf dit. You rock! Sen lär man ju träffa på 100 andra som är där. Iz naiz.

BYE!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, som jag skrev till V

Vissa dagar vill man bara sjunka i jorden andra är det prima. Sånt är livet.



Jag har ju dock inte pratat om "mina problem" med mina nära för jag är inte den typen. Även fast jag vill ha stöd och så.

Men ska bli bättre på det, för man mår mycket bättre av att prata av sig än att hålla det för sig själv.



Hoppas du gjort ditt val och det känns bra för DIG.

Vi får höras av nån dag! Kraam

2009-06-26 @ 10:41:37
URL: http://jannikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback