Mera städa

Idag var farmor och farfar förbi. Vi plockade undan det sista och körde upp det till dom. Sen så vart det lite mer skura golv, och allt sånt. Och plocka plocka, rensa rensa.
Kan ju säga att nu ser det ut som en visningslägenhet. Inga personliga saker är framme. Det är minimalistiskt. Känns inte som min lägenhet. Fast lika bra det. Så det sjunker in. Och så här ska man ha det ett tag framöver. Tills alla visningar är över.
Fotografen kommer som sagt idag och tar bilder. Sen så i helgen blir det visning. Känner mig lite obekväm ändå att det ska komma massa främmande människor hem hit och kolla in allt. Även fast jag inte har mina saker och så framme, så känns det ändå konstigt. Sen att det har gått så fort också, så det har inte riktigt sjunkit in än.
Nej nu ska jag dra till arbetet.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du gumsan allt kommer nog att ordna sig ska du se, vi får hjälpas åt att ordna ny bostad åt er,allt kom så plötsligt bara, allt inom 1 vecka.. Tak över huvudet finns alltid, kram Mams

2009-06-08 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback