Midsummernights eeeeve.

Och det är en blå himmel, med moln visserligen. Och så hör man fiskmåsarna här utanför. Älskar ljudet av fiskmåsar. Får mig att tänka på när vi alltid var ute med båten i skärgården, ner till Trosa.. Dom somrarna med båten var fan dom bästa. Älskar att vara ute till havs. Det är mys.

Jag och Jenni ska snart till centrum och handla lite prinskorvar och köttbullar. (Fan vad hungrig jag blev)
Vi ska hem till Sanna sen ikväll och äta och mysa. Sen så får vi se vad vi gör senare ikväll.

Fan vad det luktar makrill? Svullade i mig en hel jävla burk. Det är sååå gott.

Ajn pint guten tag?

Nej nu måste jag få i mig något. Den här jävla hungern släpper ju fan inte. Magen låter som ett monster.
Våfflor skulle ju vara gott...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Makrill.. fan vad äckligt bruden! Haha

2009-06-21 @ 11:08:13
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback