Morrn!

Midsommar igår. Var hemma hos Sanna först och åt lite potatis och köttbullar och sill. Sen gick vi upp till Max, där det var lite folk, satt och snackade lite.
Sen skulle Jenni ner till Tb's och träffa några kompisar, och jag följde med ner dit en liten stund. Då träffade jag på Jari, det var kul att se han! Och Janne också, det var inte igår.
Allt som allt var det en rolig men lugn kväll för min del!

Nu sitter jag här. Lite uttråkad. Tittar på So you think you can dance. Lite sugen blir man på att börja dansa igen. Haha och en del är så jävla lustiga. Så härligt med sånt folk. Som sticker ut!

Och jag vet nu. Nu är jag säker. Fattade inte vad jag inbillade mig innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback