Natti

Ja nu är man lagom trött. Och jävligt hungrig. Men orkar inte stoppa i mig nåt när jag ändå ska gå och lägga mig snart. Sen så har jag redan borstat tänderna. Onödigt att borsta igen, eller hur?

Har fått erbjudande att jobba upp mig till skiftledare på McDonalds. Har blivit erbjuden det ett helt år faktiskt, men jag har aldrig riktigt nappat. Eftersom jag vill gå upp till heltid, och det gör jag automatiskt om jag blir skiftledare.
Det svåra är ju att jag inte vet hur långvarig jag kommer bli på Donken. Jag menar, jag vill ju egentligen syssla med annat, och om jag blir skiftis blir jag ganska låst en lång tid framöver. Fast får ju högre lön och fler timmar, så det lönar sig ju. Dessutom har jag jävligt nära till jobbet.
Suck.
Får tänka igenom det där.
Kul att dom har planer för mig iaf!

Kolla klart på CSI, och sen hopp i säng! Upp tidigt imorgon, ringa lite samtal och städa inför visning! (Känns som att man är den enda som bor här..)


God natt!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hehe, ja ;)

Eller V ska gå båda dagarna. Tänkte du dra dit elr?

2009-06-24 @ 13:04:20
URL: http://jannikee.blogg.se/
Postat av: Veronica

Lätt brudäään! :D wohoo

2009-06-24 @ 23:20:48
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback