Oro

Jag är riktigt orolig. Men dom säger att jag inte ska vara det. Jag var så rädd tidigare idag att jag började storgråta. Tänk om det är nåt?
Vi får se imorgon helt enkelt. Då lär jag få veta 100% vad det är som händer. (Tack för att du följer med)
Oooh God...

Var uppe hos pappa tidigare också. Inge vidare kul var det. Han skulle ta och hålla föredrag. Jag tar åt mig, såklart. Men det är svårare att göra nåt annat när jag redan har bestämt mig.

Nu är lillebror hemma också. Ledsen att säga det, men det var så skönt när han var borta i Grekland. Hela lägenheten för mig själv. Och jag lyckades ha det kliniskt rent nu när det är visningar och allt. Har ju en visning imorgon med. Och nu ser det ut som en pannkaka här hemma. Thank you oh brotherrrr!

Mycket att tänka på. Mycket mycket mycket. Men allt kommer gå bra. Allt löser sig i slutändan.


Kommentarer
Postat av: sanna

Bra då har jag en som vill iaf ;)

Hörde vad som hänt :( Hoppas det ordnar sig!!



Kram

2009-06-16 @ 00:14:21
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback