SOL

Har legat och stekt på balkongen. Så jävla varmt! Solen hettar som fan eftersom det inte blåser nåt på balkongen. Så var tvungen att sätta mig inne i den svala skuggan. Och så har man fått färg. Känns fett nice, för jag har så jädra svårt för att bli brun. Särskilt benen och magen. Där märker man knappt nån skillnad haha. Och svårt för att få bort märken. Som när vi var i Grekland förra året. blev det ju märken efter bikinin, och som satt kvar ett helt år efter det. Jättefult, men man vill ju inte direkt lägga sig spritt språngande naken nånstans. Och solarium är inget för mig.

Sen så tycker jag att det är jättetråkigt att jag inte kan lägga upp  bilder på bloggen! Antingen är det min dator det är fel på, eller min blogg.
Skulle vara så mycket roligare att läsa då, eller hur?

Ibland undrar jag vad folk är ute efter egentligen.

It's like a piece of sentimental shit when you're fucked up

Nej om man skulle ta och lägga sig ute i solen igen.

Peace out, have an awsome day

Kommentarer
Postat av: Veronica

Äntligen lite färg!! ;) Yeah! :)

Hade du det bra på söder igår? =)

2009-07-01 @ 12:11:43
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback