Sturehov

Jag och mamma åkte bort till Brosjön för att övningsköra lite idag. Det gick bra. Fast fick kärringstopp i backen som vanligt, flera gånger. Morsan stressar ju. Gasa, Gasa! GASAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Och sen kom det en bil bakom och jag vart  ju inte lite stressad. Så vi fick byta plats. Sen ville jag inte köra nåt mer haha!
Efter det åkte vi bort till Sturehov, ungefär vid Norsborg lite bakom där.  Mest för att båda var jättejättekissnödiga och höll på att sprängas och var i stort behov av en toalett. Men vi var sugna på lite kaffe också. Jättefint litet slott som ser ut att vara från 1700-talet, där vi tog en fika. Eller jag tog en räkmacka. Jättestor. Yay! Jag älskar räkmackor!
Jättemysigt ställe, med stora gröna ängar och mycket träd. Man kände sig verkligen avslappnad där ute.
Kom hem typ nu, och har ont i huvudet. Tror det är linserna som spökar. Börjar jobba om 45 min. Har verkligen inte lust med det. Men vad ska jag göra här hemma då egentligen? Lika bra att jobba och umgås med mina kära kamrater. Hoppas det är lika lugnt idag som det var igår.
Ska fan ta en Ipren..

Rock on biatches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så duktig och köra bil, blir nog en riktig rallyförare av di. GASAA...Visst har vi det mysigt du och jag.Glöm ej dricka vatten,bra mot huvudvärk, älskar dig/ Mamma

2009-06-09 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback