Sweet Child O' Mine

Det blev picknick idag vid Brosjön med brudarna. Var riktigt roligt! Älskar mina tjejer. Satt och snacka skit, allvar, allt mellan himmel och jord och garvade som fan. Jag är jävligt lycklig som har er. Mer tjejträffar tycker jag!
Efter det hyrde jag Twilight. Alla snackar ju om den, att den är så jääävla bra. Och visst. Den är jättebra. Och han vampyren som spelas av Robert Pattington. Snyggare kille får man fan leta efter. Jag undrar just hur många brudar det är som sitter och trånar efter honom när dom ser filmen. Ja efter också så klart. Jag är en av dom kan jag säga, word.

It's so confusing. Fan. Det har inte sjunkit in än. Det liksom svävar.

Gårdagen sitter fortfarande i känner jag. Aaahh jag gillare!!

Blir nog en tidig kväll ikväll för en gångs skull. Den här dagen har hållt i sig rätt länge tycker jag. Fast inge fel med det.

Rock on sweet child

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, det var mycket trevligt. Nu hoppas jag bara att det vi planerat inför sommarn blir av ;)



2009-06-08 @ 11:52:10
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback