Ugly kid

Sista veckan, sen är jag borta. Woho! Iaf för en månad.

Ooh, nu kom Aerosmith - Cryin på radion. Den är så jävla bra.

Satt och tittade på olika jobb på ams.se. Finns ju typ inge jobb. Typ inom telemarketing, eller som  taxichaufför eller sjuksköterska. Så gick in för att kolla på högskoleutbildningar, kika runt lite på måfå. Skulle vara kul att plugga, men kom på att jag måste plugga upp matten först på Komvux. Har försökt så mycket med matte, gått sommarskola varje sommar sen åttan, och gått speciallektioner i skolan. Men det har ändå alltid slutat med ett stort fet IG på pappret.
Skulle nästan kunna säga att jag har dyskalkyli. Tror fan att jag har det. Det är ju samma sak som dyslexi fast med siffor. Jag blandar ihop allt och allt blir fel. Men man ska aldrig sluta försöka, eller?

Nej nu måste jag till jobbet. Känns som att den här veckan kommer gå så jävla segt eftersom att jag längtar till semestern nästa vecka. Den kommer kryyyyypaaa fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback