Usch

Vad jag ska ha ont i magen hela tiden.. Mådde illa nu imorse också, kanske för att jag inte har ätit någon frukost än. Är inte så bra på att äta frukost, men jag är aldrig hungrig på morgonen. Fast nu kommer den smygande.


Men har även andra tankar..

Låtars betydelse ändras ju äldre man blir och ju mer erfarenhet man får. Man tänker, ahaa det var det här dom menade!
Som när jag var 14 och lyssnade på Guns N' Roses, fattade typ hälften. Eller som när jag lyssnade på Pearl Jams låtar för några veckor sen och sen lyssnar på dom nu. En del låtar har fått en hel ny innebörd. Då när jag var mindre läste jag aldrig mellan raderna. Nu förstår man låtens innebörd. Fast den lär ju ändras ju äldre jag blir. Synen på livet också för den delen.
Fast alla tar ju till sig saker på sina olika sätt. Genom sina egna erfarenheter och sin egen syn på livet. Man kan säga att vi alla lever i våra egna världar. Alla utvecklas olika och får olika erfarenheter som alla ser på sitt sätt.

Nu en tripp bort mot centrum, måste inhandla lite smör och mjölk och lite annat.

Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback