Vet duuuuu

Idag så har farmor och farfar varit här igen. Känns så jävla bra att dom kommer hit och hjälper en att städa. Tvätta fönster, göra rent ugnen mm. Jag kan ju inte sånt där haha. Så det kommer bli skinande rent till visningen.
Min lilla kusin Jessica på 7 år följde med också. Hon är så himla härlig! Och pratglad! Det är aldrig tyst på henne. Hon och jag tog en tripp till centrum och shoppade lite. Och så åkte vi en sån där liten karusellhäst som kostar 10 kr.
Bjöd henne på en korv och festis och köpte en Highschool Musical pysselbok som hon så gärna ville ha :).
Var riktigt kul. Vi gick runt och kollade och testade massa saker. Så underbar tjej! Sen mötte vi Fia i centrum som kom från jobbet. Hon följde med hit upp och vi satt och drack kaffe med farmor och farfar. Till och med Jessica drack kaffe!! Hon tycker det är gott tydligen, haha! När jag var liten kunde jag knappt lukta på kaffe utan att må illa.
Det var trevligt. Farmor satt och pratade om hur det var på sin tid. Bodde ute på landet och mjölkade kor.
Tänk vilken stor jävla skillnad det är på hur vi lever idag och på 30-talet. Utvecklingen går fort fram!

Idag är man ledig också. Riktigt skönt. Nu är det kväll men är fortfarande rastlös. Vet inte riktigt vad man kan göra. Har ju ingenting här hemma heller. Allt är bortkört till farmor och farfars garage. Seeegt.
Imorgon får mamma och Göran sina små kattungar. Riktigt söta! En brun och en röd. Fast vi vet fortfarande inte vad dom ska heta. Jag kom med förslaget att den röda skulle heta Axl, eftersom sångaren ju är rödhårig. Skulle va ett coolt namn juuu!

Nej, nu ska jag nog göra iordning nåt att äta. Är riktigt hungrig!

Peace out and keep rockin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback