Wanna go for a ride?

Var och övningskörde idag med mamma och Jocke borta vid Brosjön. Det var skitkul! Och det gick fan bra! Förutom lite kärringsstopp som jag fick mitt i backen. Jag vill köra imorgon också!
Sen åkte vi en sväng förbi farmor och farfar. Det var lite kul, eftersom mamma och dom aldrig ses. Och mamma har ju inte varit hemma hos farmor och farfar på typ 10-11 år. Så vi satt där och snackade med farmor och hade det trevligt. Farfar var ute och klippte buskar.
Sen bar det av till arbetet. Och nu sitter jag här och har en kebabrulle som väntar på mig. Göttmos.
Var inne på ams.se och kikade lite efter jobb. Hittade typ inget av intresse. Ska kolla mer imorgon.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Alien vs. Predator..

Rock on motherfuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback