Bloggfix

Blev inget ritande. Drog hem till Jenni och träffade Sanna där också. Vi fixade min blogg! Eller Jenni fixade, Sanna hjälpte till och jag satt där och fattade ingenting. Jag och datorer.. not a perfect match. Men jag visste iaf hur jag ville ha det och det blev så jäävla snyggt! Tack boobies!
I like it a loooot.
Sen kollade vi på Desperate Houseviwes och nu är jag hemma! Är fan trött och behöver sova. Som tur är har jag sovmorgon imorgon.. lyckades inte få så mycket sömn inatt tack vare en viss person med björnsnarkningar! Haha! (Inget illa menat gullet). Men utöver det så hade jag det jättemysigt :). Det var ett tag sen jag kände mig så trygg.

På fredag fyller min mor år. Hela 43 år. Har lite funderingar på kring vad jag ska köpa, eller göra.. Hur som helst blir det inget avslöjande här (då du läser) :P.
Men hur som helst så kommer det bli bra!

På lördag så hade jag Fia och Helena tänkt ha heldag med sminkning och styling och fotoshooting. Ska bli askul! Och sen kanske en utgång på det. Fast jag får se över min ekonomi och se om det blir nån utgång för min del.

Jag vill jättegärna dra till Hultsfred i sommar! Särskilt eftersom Kings of Leon kommer, och The Killers. Mina musikfavoriter just nu. Det skulle ju va kalas! Har aldrig heller varit på festival förut. Får se till att försöka övertala mina vänner att haka på, och övertala mig själv att lyckas spara pengar isf för en gångs skull. För som alla säkert vet så är inte ekonomi och sparande min starka sida.. Haha.. ja herregud.. Fattig bonndräng rullirull...
Fast lär ju ha bättre cash nuförtiden med två jobb :). Och då så lär det ju bli lättare att spara!

Jag känner mig så glad nuförtiden. Kan ju va att våren är på väg, eftermiddagarna är inte becksvarta längre och man känner den fräsha vårluften, solen lyser mycket mer. Jag trivs jättebra på båda mina jobb, och kan inte just nu tänka mig att sluta på nåt av dom, mina vänner är dom bästa, min familj är dom bästa och jag träffar en trevlig karl :).
No need to be a pessimist, right? Always look on the bright side of life, life gets much easier then.

Hade tänk och gå och lägga mig nu, men jag känner mig alltför uppåt för att sova just nu! Trött, men för uppåt!
Äsch, går nog och lägger mig ändå. Kan ju va nice att somna till glada tankar :P.

Peace out and goodnight!

Kommentarer
Postat av: Jenni

så lite så boobie! :D

2009-03-18 @ 19:39:19
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback