God morgon

Idag är jag ledig. Så skönt att få sova ut tills man är helt pigg och vaknar av sig själv. Finns det något skönare?
Äntligen så funkar mitt internet också! Jag har varit så jävla bra med att betala mitt abonnemang så dom stängde ju av skiten hahah! Men nu så.. yay! Kan man uppdatera lite oftare ;P

På söndag ska jag se Metallica! FYYYY FAN VA KUUUUL!!! Skulle ha sett dom sist dom var här. Men det sket sig.. Jag och Fia skulle gå å se dom och vi skulle boka.. Men sen så sa hennes brorsa att han kunde fixa biljetter så vi väntade, men då fixade han till alla sina polare och sina syskon och inte till mig, och biljetterna hann ju ta slut. Så jag kunde inte gå då. Snacka om att jag blev FÖRBANNAD!!
Men nu... äntligen! Och gratis dessutom! Jennis morsas kompis jobbar med det här EMA Telstar eller vad fan det heter, och om vi delar ut flyers innan konserten så får vi gå på konserten gratis och välja vilka platser vi vill. Och jag vill ju självklart ha ståplats! :D
Tack så mycket Jenni för att du bjöd med mig, du vet ju hur mycket jag tycker om dom! :)

Jocke är också hemma idag. Han har lite problem med magen, men vi kanske hittar på nåt idag.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback