Här kommer herr Gurka...

Kom hem från dagiset för en liten stund sen. Var en riktigt rolig dag med bara jag, Fia och Helena på våran avdelning. Satt och sjöng och dansade och fjantade oss som vanligt med ungarna. Åååh, vad jag tycker om dom barnen så mycket!! Känns så kul när dom springer fram och kramar en när man kommer till jobbet, eller bara kommer fram och sätter sig i knät och vill att man ska läsa en bok. Jaa, dom e adoreable..
Jag och Helena satt och ritade lite vid tretiden, fan va kul det var. Vart riktigt inspirerad till att börja ta tag i mitt ritande. Har varit helt ointresserad av det ett tag, tråkigt nog... Men nu tänkte jag ta  å börja skissa lite på en tatuering. Vad för nåt vet jag väl inte riktigt. Men det kommer nog :P Bara kul å rita av sig!
Ska ta och koka lite nudlar nu tänkte jag!

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback