Hej hej

Har precess käkat macaroner med gräddfil och aromat på. Mumma. Det är skitgott!! Och kikat lite i massa tatueringstidningar. Jocke håller på om att han ska skaffa en ny till sommaren. En döskalle med massa rosor. Han hittade en döskalle som han ville ha och sen så ritade jag av den och ritade runt massa rosor. Den vart rätt cool faktiskt.
Så nu blev jag sugen själv att kika och rita och se om jag hittar nåt som passar mig.
Jag vill ju själv också ha en döskalle med rosor, det funtade jag på långt innan Jocke sa att han ville ha det, och har massa skisser nånstans. Men nu känns det lite b om jag också skulle komma där och göra liknande. Det räcker med änglarna båda har på armarna haha.
Ja så vi får se vad det blir. Förut var jag jävligt tänd på att göra en fågel, men sen så blev det en ängel istället. Många skisser blev det tills det blev rätt! Ett år tog det. Och nu sitter den så fint på armen. Snacka om att jag är sugen på att skaffa fler! Massa massa :D.

Igår var ju vi och såg Kenny Starfighter.. den var rätt rolig! Hade en del sköna klipp och kommentarer :).
                              
                     Vasaru?

Nej nu skiter jag i det här! Måste hitta på nåt att göra innan plikten kallar.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback