Hoppetossa

Det är min bror. Han hoppar runt i lägenheten och sjunger på arabiska. Lite weird är han min bror. Men jag älskar han ändå. Vi är ju ändå likadana haha.

Eddie Vedder på högsta. Fett nice. Så sköna låtar. Soundtracks från Into the Wild. Fast nu fick jag inte lyssna nåt mer. Jocke ska lira tv-spel, Prince of Persia. Rätt fint spel. Jag gillar grafiken. Och musiken är skön :P.

Snart blir det till att jobba. Börjar vid fem och slutar kvart över tolv. Inte så kul tid att jobba på en lördag. Men jag känner energin komma nu så det ska bli skönt att få göra nån nytta ikväll. Så lite sugen på att jobba är jag allt!

Usch, jag har en sån där fuldag idag. Typ självförtroendet är på botten, och ingenting passar.. Hatar såna dagar.

Jag tänkte rita lite nu, känner mig inspirerad!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄLSKAR ER... Mina hoppetosser.Skönt att få dra på stereon på högsta och sjunga me och dansa lite oxå,Tjoho.. Låter som ni ärvt nått av mig...Puss / Mams

2009-03-28 @ 14:30:57
Postat av: sanna

Jag vet, han har blivit en stor grabb :D

2009-03-28 @ 16:21:33
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback