Måndag och ny vecka

Blev så besviken igår.. Metallica ställde in i sista stund pga att Hetfield blivit magsjuk.. Det var just typiskt. Jag som varit så taggad hela dagen.  Precis när man ska tjacka första ölen så ropar dom ut i högtalarna att konserten är inställd pga sjukdom. Trodde först att det var ett skämt och att hon skulle säga sen " haha nej jag bara skoja!!", men tydligen inte.. haha.
It SUX! Så man åkte hem, och tittade på tv liksom. yayy! Partysuget var ju helt borta kan man ju säga.

Jag skärde upp min hand när jag stod och diska imorse. Skulle in med handen i ett glas och göra rent när skiten plötsligt spricker och skär in i handen. Fan slutade aldrig blöda..

Asså fuuuck vad jag känner mig seg! Jag orkar inte göra nåt just nu. Bara sitta här å känna mig fet hhahaahah.

Jag känner att jag saknar nåt. Vad det är vet jag inte  riktigt, men nånting. Som en pusselbit som saknas och man går runt och virrar och försöker hitta den där pusselbiten, men dom man hittar passar inte in. Så till slut slutar man leta efter den där pusselbiten och då är det bara ett hål som finns där. Saknad av nåt man inte vet vad det är.

Jag är så himla sugen på pastan vi käkade igår på Kellys. Den var riktigt god! Mumma. Måste dit å käka den snart igen :P

Det är fest på fredag sen också btw. En galen fest hos min galna granne.Det kommer bli galet! hehe sweeet.

Måste fixa en till tattoo här snart också. Nacken tror jag det blir den här gången. Har funderat på stjärnor, ungefär liknande som Rihanna har. Fast vi får se, måste fundera vidare på det där vaa? Aahh precess!

Nej nu måste jag fixa nåt å käka, och fixa tvätten också. Den e nog klar nu.
Vi hörs!

Remember to always think twice

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen... Slipper ringa anticimex. Puss Mamma

2009-03-09 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback