Nej, gud vill inte att jag ska diska.

Uääh.... har åkt på en jävla hicka. Fett irriterande.. Får fan ont i bröstet av allt jävla skit.

Sen så ska jag ju självklart skära mig på en jävla glasbit när jag diskar.. fucking glas!

Yeeee.. well!

Jobbade på dagiset idag. Det var askul! Så kul att se deras ansikten igen! Mina små busungar :D! Och så ska jag dit imorgon igen. Yayy!
Sen så försov jag mig imorse.. Inte så smart. Vaknade klockan 9, började halv åtta. Man kan ju säga att jag fick något av panik där. Sen så gick det inga bussar heller på ett tag, så farfar var snäll och kunde skjutsa!
Toni ringde mig också tydligen imorse. Har inget minne alls av det! Haha, måste ha sovit när jag svarade.

Måste slänga in en tvätt också. Och dammsuga.. Har ingen större lust, men det måste göras! Jag är en sån som lever i mitt huvud, bland mina dagdrömmerier och tankar, så omgivningen bryr jag mig egentligen inte så mycket om haha. Har en massa som pågår inne i huvudet.


Vill lägga in en liten rad från en låt jag nyss hörde av Tom Baxter.


I can't concede,
This way I feel,
For all the time we spent, together,
Forever
Just gets better.

See what I'm trying to say is
You make things
better
And no matter what the day is,
With you here
it's better.

I'll stand by you,
If you stand by me.
I think time that I, reveal it,
‘Cos I believe it
It's better.

See what I'm trying to say is:
You make things - better
And no matter what the day is,
With you here - it's better.

Ooooh the more
I talk to you
The more in love with
Every thing you do


See what I'm trying to say is
You make things
better
And no matter what the day is,
With you here
it's better.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback