Solen skiner

Vaknade och gick ut i vardagsrummet och upptäckte vilket fint väder det var! Solsken! Solsken! Solsken!
Jag blir så glad i sjäääälen va? Nu ska man verkligen gå ut och bara njuta!
Känns som en ny fräsh start på nåt sätt. Som att nu kan man börja ta tag i saker å ting. Ut med det gamla in med det nya.
För man blir mycket mer gladare och mycket mer på G nu när det är ljust ute.

Idag vill jag verkligen inte jobba. Känner inte suget.. Vill vara hemma idag, gå ut å gå, rå om mig själv. Det känns som det var år sen jag gjorde det. Man vill ju känna sig vacker nån gång vaaa? Det gör man inte direkt när man har värsta kalufserna på benen hhahaha!

Nej nu ska jag inte sitta här nåt mer. På med musik och upp och hoppa!

Hörs!

Peace out

Kommentarer
Postat av: veronica hedström

Vilken ur snygg design på bloggen. Du är jätte fin. Kram Veronica

2009-03-19 @ 20:23:22
URL: http://skincare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback