Tårta? På en fredag?! Jaa ja aaa...

Idag fyller mor år!
GRATTIS!



Igår fick jag sluta tidigare från jobbet. Tack Fredde. Så Toni kom och hämtade mig sen åkte vi helt random och spelade bowling. Det var roligt! Var typ 2 år sen sist. Fast jag förlorade. Som vanligt haha! Säg nåt jag inte förlorar på?
Men lika bra det, annars hade väl Toni blivit skitsur. Dålig förlorare den där har jag hört.. :P
Sen åkte vi hem hit. Chillade med Jocke och Matilda. Slökolla lite på TV..
Nu har han åkt till Finland för att hälsa på sina kusiner och kommer inte hem förrän på söndag. Saknar han redan!!
Undrar hur det går för han på planet, han är nämligen rätt så flygrädd!! Haha, bara han inte skiter ner sig fullständigt :P.

Idag är jag uppe med tuppen! Vaknade strax innan det var dags för Toni att gå upp vilket var vid fem. Och kunde inte somna om. Fast nu känner jag tröttheten komma smygande..
Får se om jag somnar om. Tror inte jag hinner det. Har lite saker att fixa här hemma, och sen är det bort mot jobbet vid  två som gäller.
Hade en sån konstig känsla när jag låg i sängen i morse. Typ som ett illamående och tryck över bröstet. Jag undrar varför? Är det typ panikångest eller? Eller bara stress? Jag har ingen aning iaf.. Och nu verkar det komma tillbaka..
Obehagligt.

Fan vad kallt det ska va då!
 
Nu har jag ansökt om semester. Hela Juli månad. Hoppas det går igenom!! Skulle inte banga på en långledighet. Förra året tog jag bara en vecka. Behöver verkligen den här semestern känner jag. Känner mig så trött!
Visst är jag pigg och på G, men jag har inte tid för mig själv känns det som. Har en inre stress. Vill bara dra iväg och koppla av och rå om mig själv.
Jag försöker att bara tänka på att befinna mig i nuet, det fungerar, i några sekunder.. minuter.. jag känner mig lugn. Inga måsten.. Men sen börjar man tänka på allt som behövs göra.. och mitt inre slår några volter.
Måste bli bättre på att befinna mig i nuet. För just nu kommer aldrig tillbaka igen. Försöker just nu..:P Lyssnar på Shinedown och koncentrerar mig på musiken. Bara chillar. Det är bra! Han har skön röst.

Får se om jag drar till Hultsfred nu i sommar då.. Kanske bara ska ta en skön semester nån annanstans långt bort? Känns så just nu iaf. Vi får väl se hur jag känner mig lite längre fram.
Fast vill ju väldigt gärna se Kings of Leon och The Killers.. :P Och jag vill väldigt gärna koppla av nånstans varmt.
Jobbigt läge det där. Jag kanske inte ens lyckas spara pengar till nåt, för jag är sååååå shoppingsugen!!! Vill köpa massa nya kläder, accessoarer, saker till hemmet etc etc.
Får be någon annan förvalta mina pengar hahah!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag vill till en strand & bara ligga & steka på beachen med en drink i handen. Vad sägs? ;)

2009-03-20 @ 16:42:37
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback