Trött

Är fan trött asså. Skulle kunna somna här och nu. Jobbat dubbelpass nu i två dagar, tre med imorgon. Det går jättebra. Men ja.. trött blir man! Särskilt om man bara sover typ 2-3 timmar om natten. Fan att det ska vara så jävla svårt att somna?!

Igår fick jag träffa min babe! Jag blev sååå glad! :D Först kom han till jobbet, och så satt vi och snacka på mitt break. Sen så orkade han komma hem till mig efter jobbet, vilket var vid typ 00.15.
Mysmongon!

Jag älskar det här vädret! Så himla härligt. Man märker verkligen hur alla lyser upp när solen tittar fram. Fan om snön faller ner igen. Jag vill verkligen att våren ska komma på riktigt nu. Sluta skoja va fan.

Och idag är det ju våffeldagen så jag och Jocke ska käka lite idag. Inte göra själv så klart. Köpte färdigblandat skit, och så glass och jordgubbssylt. Finns ingen som har tid att göra våfflor jööö! Våffeljärn har vi inget heller så det får bli toastern. Funkar ju bra den med!

På söndag fyller min gammelmormor 90 bast. Woho! Så då ska vi åka över till Bromma och fira :) Det e fan coolt. 90 år liksom! Det är inte var man som når upp till den nivån! Och hon kör fortfarande fullt ös medvetslös. Hon är grym min mommo Maj.

Ska snart dra och jobba på Donken. Känns så där lagom kul, men jag måste! Särskilt efter chocken jag fick när jag öppnade lönespecen. Fan känns som man jobbar 24-7, och ändå får man ingen lön för mödan. Jag har en jävla lägenhet att betala! Inte konstigt att man behöver två jobb för att klara sig..

Yeah well, ska inte sitta här och beklaga mig.. Hörs!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback