WTF????!!!!

Va fan ere här för jävla skit????? Alla mina cash e borta!!! Det står att jag bara har 500 spänn kvar?? :S:S
Ska fan gå till den där jävla kukbanken å snacka med dom imorgon. Jag har fan inte gjort ett skit för mina pengar.
Så jävla typiskt... detta plussar bara på mer på min dåliga dag. Suuuck. Fuck vad jag blev på dåligt humör nu.
Jag e så jävla trött å grinig. Och nu blev det ju inte bättre.. Man jobbar jobbar jobbar och så bara försvinner pengarna..
Nej nåt skumt är det. Får kolla det imårrn.
Åååååhhhhh....... blir bara fett förbannad..!

Och så är jag ensam hemma också.. Mindre kul. Jocke skulle iväg till Harry B för det var Bandit kväll där ikväll.
Toni är på kryssning. Det är nåt med Rockklassiker som anordnar.
Haha, jävla radiostationer hela tiden då..
Så dom jag helst vill umgås med just nu är inte här!! Suger.

Och jag är ledig imorgon! Fan vad jag ska sova!! Ser så jävla sliten ut. Fixa lite saker, som med banken bland annat.  Och sen ska jag bara vara. Och inte bry mej om nånting annat än mej själv. Om det är fint väder kanske man kan gå ut och gå!

Nej fan vad jag är förbannad. Den här känslan vill inte släppa..!

Nu skiter jag i det här!!! HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tak över huvet, mat för dagen, kunde varit värre...

Du får komma hem och äta och mysa,

Älskar dig min Ängel/ Mams

2009-03-27 @ 14:49:25
Postat av: Mamma

Och tänk på att livet blir vad DU gör det till, gör roliga saker, dansa, sjung och älska, livet blir roligare då..

2009-03-27 @ 14:51:41
Postat av: Mamma

Livet blir vad DU gör det till, gör ngt roligt...

2009-03-27 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback