yo

Var inne i stan idag med Jenni och Jocke. Har ju ett sånt där presentkort på Make up store där jag får en sminkning och smink. Så jag tänkte dra till Åhlens och bara tjacka sminket, men nej, man måste boka tid för sminkning innan, och då fick jag så klart en tid den 25 april. Seeeegt. I need my fucking make up! Det är fett kul med smink. Att exprementera och så :P.

Sen så skulle Jenni rusa runt i massa affärer. Men som tur var gick det fort. Hatar att gå i affärer när man själv inte har några pengar och alla andra kan köpa upp typ hela affären. Men jag kikade ut lite snygga saker jag ska köpa sen när cashen rullar in ;). Men hon bjöd mig iaf på en t-shirt! Eller bjöd och bjöd, hon ska ju få pengar sen.. Eller? ;D


Så nu sitter jag hemma. Chillar. Har precis diskat och lagt in en tvätt. Och Jocke ligger och sover. Hade en hård kväll igår på Harry B.. Tydligen.. Haha! Fan jag har gått runt och ylat i hela lägenheten med Ipoden på högsta. Konstigt att han inte vaknat.


Så skönt att vara ledig hela helgen! Jag har inte gjort nånting. Bara varit hemma, tagit det lugnt. Andats. Så nu känner man sig utvilad inför nästa vecka.

Åååh... Snart åker Jenni och Sanna till London. Jag är inte ett dugg avundsjuk! Verkligen inte! Tänk bara att få gå där på gatorna, gå in på en pub, ta en pint, träffa lite engelsmän, köpa lite snygga kläder, gå på Madame Toussouds, åka sightseeing, gå på musikal...
Fan jag kan ju haka på i resväskan! Snälla?

Peace out


Kommentarer
Postat av: Mamma

Spar dina pengar,så kan du resa du me´,Köp inte en massa "blaj" nu när lönen kommer, utan tänk efter istället...you know../Mamma

2009-03-22 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback