Asså jaaaa baaaaaaaaaaahhhhh!!

Ooooh så härlig sovmorgon man har haft. Vaknade klockan två av att Karro ringde. Känns lite surt att sova så länge, halva dagen har fan gått då. Men ibland får man faktiskt sova så länge. Det fick jag idag.
Sen kom Kim förbi, snackade lite skit. Kul att träffa henne, var ett tag sen. Hade nästan glömt bort att hon är en riktigt skön tjej. Speciell på sitt lilla sätt.
Drog sen till Tumba tattoo för att hitta min styvfar under Hectors nålar, och boka av min tid som jag skulle haft imorgon. Han gjorde Nisse på vaden. Vart riktigt riktigt bra! Man ser verkligen att det är katten. Mamma var där också, så vi gick in på In&Finn där jag hittade påslakan med en stor rosa döskalle på. Sen drog vi upp till La Rosa och käkade pizza. Gorgonzolapizza, mmmmm så gott!

Nu går tvättmaskinen på för fullt och jag sitter och tittar på lägenheter. Hittar fan inget. Rinkeby känns inte så värst tilltalande. Inte Alby heller.. Hmm, nåt lär dyka upp snart. Hoppas jag!

Nåt som jag verkligen hatar sååå innerligt, är dryga fjortistjejer. Huuu, jag ryser. Vill bara ge dom ett jävla nackskott. Samtidigt tycker jag synd om dom, för dom är så jävla osäkra på sig själva, och ska söka uppmärksamhet på sätt som kan kallas, slampigt. Inte bra. Väx upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback