Blue, blue windows behind the stars..

Lyssnar på en platta jag fick från min morbror för några år sen. Neil Young Greatest. Så jävla skön skiva, speciellt när man känner sig lite låg så är den bra att lyssna på.
Ja, just nu känns det som att mitt liv är på paus. Allt runt omkring fortsätter med vad det nu är alla sysslar med, men jag står bara still. Och jag har ingen lust att trycka på play. Det är som att jag är i nåt sorts vacuum, i min egna värld. Min lilla bubbla, som ingen kan göra hål på. Jag kommer ut när jag är redo.

Kommentarer
Postat av: Veronica Hedström

Jag förstår hur du känner dig.Har känt så själv ett tag nu.Ta tid på dig och var rädd om dig. Kram

2009-05-20 @ 13:10:34
URL: http://skincare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback