Cause I drink cologne..? UuuuööÖÖHHHHÄäääHHH!!

Så när kommer jag leva mitt liv för mig?
Woaaaa!!!


Gick bra idag på jobbet. Fast typ alla var på helspänn märkte jag. Ja, även jag själv. Man vill ju visa sig från sin bästa sida. Fast det gör jag ju hela tiden ;).
Träffade på Kattis där också nu ikväll (en tjej som pappa dejtade förut). Hon jobbar på Passione i Salem och undrade om jag ville komma och jobba nu i helgen, eftersom en tjej där förmodligen skulle vara upptagen. Och jag tackade gärna ja. Skulle va skitkul ju! Skulle vara ännu en erfarenhet. Så hon skulle höra av sig imorgon om det. Ska jobba fre-lör då, 19-02. Hoppas det blir av!

Oooh, vilken craving jag fick på våfflor nu.

Heyyyy well.. skiter i det här. Ska gå å lägga mig snart. Puss natti natt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

JAG ÄR OCKSÅ DÖD. Fan. Jag som tyckte det var illa vid 12.. så får man vara kvar på jobbet lång tid efter att man planerat att gå hem. Buuaaäää

Är du på jobbet nu eller?

2009-05-28 @ 19:19:06
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: sanna

Vilken tur att jag inte är ensam om det då.. Fett jobbigt när man är trött men ändå inte kan sova. :P

2009-05-28 @ 22:33:17
URL: http://sanna.koskinen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va e det för fel på er??? sov på natten, jobba på dagen/kvällen, SOV på natten,drick alkohol bara 1-2 kväll/mån, ÄT mat, gör ngt kul...,livet är kort och ska vara kul, bara ni själva som bestämmer om det ska vara så...älskar er tjejer,Jag vill ju att ni ska må bra, lev livet.. puss Mams

2009-05-29 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback