Denna dag

Det krävdes att läsa förra inlägget om och om igen för att jag riktigt skulle fatta att Nisse är borta... När mamma har pratat om det här så har jag ändå inte riktigt fattat att vi inte kommer ha kvar lille katten. Usch.. det känns så hemskt! Och att en liten katt kan påverka så mycket. Kommer sakna honom så mycket. Man är så van att han alltid springer runt där hemma, ut och in hela tiden. Sitter och glor på en, kommer fram och myser. Sätter sig och trampar på ens mage och spinner. Naww, mysgrisen. Det var mammas och Görans lilla ögonsten. Nu var det bästa alternativet att låta han somna in, skadorna var för svåra.
Puss!

Nu ska jag snart dra ner till dagiset där jag jobbat tidigare, där Fia jobbar. Har fått ett anställningsbevis jag ska skriva under. Sen tänkte vi dra hem till Fia och Chrilles nya lägenhet i Salem. Ska bli kul att se hur dom bor nu!
Sen får vi se vad som händer. Toni snackade om att gå ut och ta en öl, vi får se hur det blir med det. Vore kul att få träffa honom i varje fall!

Usch vad varmt  det var här inne.. Vad ska man göra fram till att man ska dra då! Ta itu med disken kanske? Yayyy!!!
Eller nörda med Crisis Core? Hahah, det sistnämnda låter ju roligare vilket fall ;P.


Peace out darlings!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att du skriver så fint, Göran blir alldeles rörd, ska hälsa från honom.puss älsklingen min

2009-05-08 @ 20:01:24
Postat av: Sanna

Lilla nisse, stackars :(

2009-05-08 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback