I said Hi, he said Howdy!

Shopping i shoppingstaden idag igen med käre kusin. Det som blev inhandlat idag var ett par militärgröna, knälånga mjukbyxor, ett par ljusblå jeans med lite ritschratsch, kritstrecksrandig skjorta, röd bolero, flera armband och den jättebraiga concealern från Makeup store.
Det va kul att få umgås på tu man hand med henne. Its been a while :).
Efter det åkte jag hem till morsan där dom bjöd på middag. Fisksoppa, jättegod! Göran är fan kock innerst inne. Och så var det en god cheesecake efteråt. Görans halvbrorsa Jocke och hans tjej Annica var på besök från Gävle, och mammas arbetskamratt och hennes man var också där. Shysst att få i sig one good meal for once!
Så nu är jag hemma, var och lämnade över garagenycklarna till Tommy som ska hyra vårt garage. Han måste ju ha nånstans att ställa sin motorcykel. Så jag var snäll och erbjöd ;).
Imorgon ska jag färga håret! Yayy!! Ska bli så skönt!
Nu ska jag lägga mig! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback