Live or let die?

Pratade precis med mamma. Den nyaste familjemedlemmen, katten Nisse blev påkörd igår kväll och upphittad av polisen. Både benen är helt krossade, vänster lår och höger knä.. Så dom vet inte hur dom ska göra. Just nu ligger han hos veterinären. Om han opereras så kommer han inte att kunna gå själv, och då vet man ju inte hur katten kommer må.. Så både mamma och Göran är helt devistated. Själv blev jag helt chockad när jag läste nyheten på FB.
Så veterinären skulle ringa idag och då ska dom åka dit. Jag funtar på att följa med jag med.. Lille katten :(... Har haft han i två år nu, så det blir ju som en liten bebis.
Nej usch, jag hoppas verkligen på en lösning så att han inte behöver avlivas. Jag har läst om hundar som gjort illa båda benen och då har dom haft bakbenen på typ en låda med hjul och så har dom kört runt. Det kan ju dom fixa så att Nisse får! It's a solution i varje fall!

Uppdatation:
Morsan har precis pratat med ortopeden som rekommenderade att han skulle bli put to sleep... Hon och Göran är helt förkrossade.. Just nu ligger han på sjukhuset helt nerdrogad. Usch, det här är inge kul.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älsklingen för din omtanke, ja, varför inte, får skaffa en skateboard till honom.. som jag alltid säger problem är till för att lösas..Mammas flicka, du kan du me´..

2009-05-07 @ 11:27:17
Postat av: Veronica

Lilla kissekatten. Låter som att rainbowbridge är den bästa lösningen för honom... Massa kramar! <3

2009-05-07 @ 22:28:42
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback