Panda

Fick jobba stängning ikväll igen för att Emelie var sjuk.. Kändes så där lagom kul på en fredagskväll.. Tre pers och det flödade in folk, plus att Morsor & Farsor gänget på 200 pers stormade in helt plötsligt. Känner mig rätt mör. Och så gick brandalarmet igång när nattstädarna kom hahha, folket som var kvar fick ju värsta paniken.
Nu hoppas jag att jag får börja senare den 26.e  för att jag stängde ikväll när jag egentligen inte skulle, så jag kan fixa min tattoo. Annars blir jag fan pissed. 90% säkert säger resturangchefen, då tar jag fan för givet. Ska ha min tatuering.
Blir rätt sne på mitt jobb ibland, men vem fan blir inte det?
Jag känner mig grinig, jag känner mig trött, arg, och allmänt pissed på allt.  Sitter här med utgnuggat smink och ser ut som en panda. Jag behöver omge mig bland folk, folk jag tycker om. Mina vänner. Min familj. Behöver ventilera. Ibland är det inge bra att sitta själv, instängd med sina egna tankar som man sjunker djupare och djupare i. Särskilt när man känner som jag. Usch,, låter som värsta deprimerande människan nu.. det är jag ju inte. Är bara allmänt.. pissed helt enkelt. Lite låg, som sagt, alla har sina ups and downs. Hatar när man känner att saker är så komplicerade när dom egentligen inte är det.
Måste gå och lägga mig snart, känner mig trött, men på nåt vänster är kroppen ändå på högvarv för man har hållt igång som fan hela dagen. Ska bli sååååå skönt att få vara ledig i helgen. Ledigheten är välkommen. Väldigt välkommen.
Nu hoppas jag verkligen på fint väder så man kan få grilla sig lite.
Haha, yeah well, slut med beklagenheter från Johanna. Nu ska jag lägga mig i min sköna svala säng och se fram emot två sköna lediga dagar.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får bra med övertids ersättning när du ställer upp så där.. du ska ha betalt för att du JOBBAR..../Mams

2009-05-16 @ 07:36:14
Postat av: Mamma

Alltså, vad jag menar är att du INTE ska byta TID mot TID bara , utan du ska ha PENGAR för extra arbetad TID, FÖRSTÅTT ??? / Mams IGEN..

2009-05-16 @ 07:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback