Slowmo bloody negrar i sanden

Det är typ så här.. hjärntumör på g?

Igår, igååååår! Igår var rolig! Jag tycker om mina nya brud Iso Kissa, som typ är lika manlig som jag. Butch, som Fredde kallar det.
Ähh, vi hade kul, vi snackade skit och garva och var allmänt konstiga igår. Som vi brukar vara. Öh?
Igår var lite speciellt också. Bara igår. Det var rätt fint. Men det var igår!  ... ? Queeeee? Saker som händerrrrr!!

Jag säger ju det. Hjärntumör. Eller supit bort för många hjärnceller. Fuck. Och så jobba på det. Fuck.. Fan va gott det skulle va med en fet pizza. Oxfilepizza, med massa smält ost och massa oxfile och massa bearnese. Det vattnas ärligt talat i min mun nu.
Jag får väl nöja mig med Donken sen. Det har sina fördelar ibland att man jobbar på ett snabbmatställe.

Noo ska ja nooskaa! Fick lära mig ett nytt ord igår. Eller flera faktiskt men det där är det enda jag kommer ihåg. Det är nog bara för att snus är så gott. Smack! Hon är ju halvfinne den där Veronica. Alla i Tumba är fan finska. Okej kanske inte alla, men typ 50% är ju det!

Tatueringen kliiaarrrrr. Så irriterande när man inte kan scratcha tillbaka.

Lite sådär småbaked typ? Och jag har fan träningsvärk i benen.

Fia och Josse har snackat om att dra till Gotland, under den där Stockholmsveckan. Dom har hittat ett hus mitt i Visby för typ 8000 spänn för en hel vecka. Skulle vara riktigt kul. Weird nog så har jag och Fia aldrig åkt nånstans tillsammans. Ja själva då.

Vill verkligen inte jobba. Jag är fan bakis.

Ahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!! Asförbannad!!!!!! Skrev typ ett inlägg nu på 20 sidor sen fuckade intranätet sig som jävla vanligt, Typisk! Och det här var allt jag fick med. Hahahahha. Shit vad jag är irriterad!!!! Sitter här och kör pandalooken och Einsteinlooken. Man måste ligga i om man vill ligga på topp!

Nej fan nu skiter jag i det här har ingen tid.. Kom och bakisät på Donken, så kan jag andas på er med min bakisandedräkt. Tror fan inte att tandborstning hjälper.. Rock on era fetton.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack själv Juhani! :) Måste göra om snart.. Men kanske ett rockplace nästa gång? :-)

2009-05-24 @ 18:13:02
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback