Slut på denna vecka!

Igår var en riktigt skön dag. Jag och Fia skulle ju se utställningen om Titanic, men det blev en heldag på Söder istället. Vi gick runt i massa affärer, satt och tog en kaffe. Gick och satte oss på Medis, tog en öl, spana lite. Jag menar, söderkisar.. vem bangar på dom? Var sånt skönt väder! Sen strosade vi runt, ner till Gamla Stan. Satte oss på lite uteserveringar, och bara njöt.
En öl på Söder, en fin sommardag med sin bästa vän. Kan det bli bättre?
Idag har varit riktigt nice också. Vilken värme. Jag och brorsan gick och köpte lite glass och tidningar (Tattoo, VR och såklart Play) och satte oss här på balkongen och gassa.
Var tvungen att köpa Play, eftersom dom skrev om Final Fantasy 13 som kommer ut här nästa år. Jag måste ha den! Och världsbästa recensioner fick den såklart. Iiiihhh, det riktigt kliar i fingrarna. That is a fucking must have!

Försöker skissa på en idé till en tatuering jag har. En döskalle som har en diamant mellan tänderna, och så är det två pistoler som går i kors strax under skallen med rosor runt omkring. Den är riktigt snygg i huvudet, men när jag ska rita så ser skallen ut som en hamster och pistolerna ser typ ut som två våfflor hhahah. I'm not at my best right now.

Blää, snart dags for that time of month.. Är stor som en ballong. Känner mig inte snygg nånstans. Knävecket kanske?

Jocke tittar på en riktigt äckelskräckis på Tv. Med missbildade kannibal-lantisar som dödar och käkar upp folk. Massa slafs och blod och äckel överallt. Förut tyckte jag att så skulle en skräckis vara. Nu tycker jag bara att det är vidrigt och mår illa. Blivit känsligare med åren tydligen. Usch, äckelpäckel..

Peace out and keep rocking darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback