Sunshiiiine on a friday!

Hääärligt väder och jag är ledig hela daaaagen!! Jag och morsan var iväg till Plantagen och köpte lite blommor att ha på balkongen, vart riktigt trevligt. Men fan vad varmt det var när vi stod här ute och höll på å plantera. Verkligen bra läge på balkongen må jag säga :).

Ikväll blir det till att jobba på Passione. Ska bli roligt! Börjar 21 och tills dom stänger då antar jag, vid två.

Ååh, va kuul! Nu har TGY tagit studenten! Man hör hur det tutar och skriker å har sig här utanför :D. Grattis grattis, applåder applåder. Välkommen in i vuxenlivet motherfuckers!
Kommer aldrig glömma min student. Hela dagen var som ett stort lyckorus och folk undrade om jag var packad men det var jag fan inte. Den dagen är fan en av dom bästa hittills! En av höjdpunkterna var ju att hela släkten var samlad för första gången, på då typ 10 år. Från både mamma och pappas sida. Det var verkligen kul att se, och väldigt ovanligt. Farmor pratade med morfar, och morbror pratade med faster.. aej, det är ett sånt där bra minne man alltid kommer ha med sig. Och alla stortrivdes och tyckte det var jättekul att träffa varandra igen.

Nej nu blir det till en cigg på balkongen och vinka till lite flak som kör förbi. See ya!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var en bra dag....fint minne för dig...puss älsklingen

2009-05-29 @ 18:04:27
Postat av: Denisé

Hahaha det var såå jävla kul,LYCKA på hela dagen :D

2009-05-30 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback