Torsdag

Och enda lediga dagen på hela veckan/helgen. Känns tråkigt med tanke på att alla andra är långlediga nu. Avundsjuuuuuk!!! Så är det att jobba på ett ställe som är öppet dygnet runt. Blä.
Tänkte passa på att städa eftersom jag aldrig hinner annars, men får man någon hjälp? Nej.. Brorsan drar ju såklart ut med sina jävla kompisar hela tiden. Jag blir så jävla trött. Måste skaffa eget här snart. Mycket snart!!! Jag orkar fan inte. Och inte hinner jag städa själv inte. Har saker på andra fronter att göra också. Plus att jag vaknade för typ en timme sen. Så jävla skönt att sova ut! Sen så har jag haft problem med att lyckas somna om nätterna. Somnar kanske inte förrän fem sex på morgonen. Skitjobbigt.


Only love can break your heart

Try to be sure right from the start

Yes only love can break your heart

What if your world should fall apart

Sen vill jag bara säga att jag älskar er mina vänner. För att ni är det underbaraste som finns! För att ni ställer upp! För att ni alltid finns där! Och tack lillebror, för att du är min bästa vän :).


Kommentarer
Postat av: sanna

Jo jag håller med. Fett tråkigt å jobba under helgen. :(

2009-05-21 @ 18:35:22
URL: http://sanna.koskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback