Tre hjärtan


Walla walla.. ät bajs.

Träffade Micke igår. Han kom hit och skulle föra över lite spel på min dator. Fantasy spel såklart som Crono Trigger, Final Fantasy 6 och Secret of Mana. Nice. Då har jag mer jag kan nörda mig med haha! Sen var vi nere hos Hector där jag fick tid hos honom den 26 maj. Då ska jag göra tre små hjärtan i nacken som symboliserar mamma, pappa och lillebror. Mina små hjärtan :).
Sen var vi bara hemma hos han, kollade på Drawn Together och bara va chill.

Jaa, va fan har man gjort annars? Joo, var ju och checkade Fia och Chrilles nya apartment. Fett nice. Stort och ljust och luftigt. Jag gillar det. Ännu snyggare blir det väl sen när dom har fått iordning i lägenheten. Vill också skaffa eget och stå på mina egna lurviga. Visst, bor ju själv med brorsan men eftersom det är farsans gamla vi tagit över med alla hans grejer kvar å så, så känns det inte riktigt som MITT.
Måste bara komma till skott och leta nytt. Man blir lätt bekväm när man har det bra.

Yeah well. Peace out mofos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback