Tuesday

Och viktig dag på jobbet idag, och imorgon. Gäller att jobba på prraaa! Bara det inte blir totally focking chaos.
Hittade en jättefin etta igår på hemnet som jag bara vill ha! Det är visning i helgen så då tänkte jag dra dit med mamma. Jag blev kääär haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och get ready for wurk! Fast jag har jätteont i magen.. :( Hoppas det går över under dagen.
Aj aj aj..

Baby baby baby.. Dina kyssar, dom har satt sig på hjärnan!

Jag har haft jättekonstiga drömmar nu på senaste. Kan inte riktigt förklara (då jag är sämst på att försöka förklara saker och ting, kan inte ens ge vägbeskrivningar).. men bara jävligt konstiga som lämnar en underlig känsla kvar när jag har vaknat.

Peace out and rock on my darlings

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men åå så sött :D Är ni ett par nu eller? :) I hope so :)



Duu.. Jag e rocksugen nu som fan...... ;) Äru på fest humör så hör av dig! :D Puss!

2009-05-27 @ 22:15:42
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nänä.. de förstår jag! :/



Tur det finns musik Juhani. Då klarar man ALLT! :)



2009-05-28 @ 07:42:47
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback