Vapendragare

Kom på en jättebra idé till en tatuering som jag tänkte att jag och Fia skulle göra. Hon och jag är ju varandras vapendragare, så varför inte göra en tatuering med en tjej; tänk skitsnygg pinuppa, close up på hennes ansikte, lite från sidan, porrig blick och putiga röda läppar med ett tjockt hårsvall som hänger, och så håller hon i en pistol som hon precis har skjutit ifrån och det kommer lite rök från det.
Jag är så jävla tänd på att göra den! Har precis skissat lite, och det blev fett bra. Skulle lätt kunna tänka mig att göra den på andra armen. Fan vad nöjd jag är!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, det är ju bara för underbart!

Visst är hon ;) Perfekt blandning. Hihi



Till och med jag är sugen på en knott till ;) Haha!

Men suget får vänta ett tag till ;P

2009-05-08 @ 07:19:39
URL: http://jannikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback