We never win because you are fat!

Såå härligt nu när sommaren äntligen är här! Och det börjar bli grönt ute :).

Var igår hos Sanna på Nectar där hon gjorde blonda slingor i mitt hår. Det blev skitsnyggt! Ser mycket fräshare ut nu! Thank you my dear.
Sen drog jag upp till farsan och Carina där vi grillade kött och kyckling. Och snäll som Carina var så gjorde hon den jättejättegoda salladen hon brukar göra. Jag skulle kunna äta en hel skål av den salladen!
Efter det åkte jag hem till Micke som hade inflyttningsfest för sin nya inneboende. Det var kul att träffa han igen! Var ett tag sen. Satt och lirade supuno och hade det allmänt gött :). Sen så blev det ju såklart FF7 snack. Vi var några nördar där haha! Och eftersom jag är en sån partyprisse så däckade jag i hans säng vid typ tolv hahaha, fyfaaan. Så kom hem för typ 2 timmar sen och känner mig rätt seg. Så har jag fått utslag av Mickes jävla katt också upptäckte jag nu. Usch. Idag är det söndag. Det är då man bara inte gör nånting. Måste göra mig iordning, ska ju träffa Patrik senare också! Om två timmar för att vara exakt.. hatar när man känner sig så jävla seeeg.

Imorgon ska jag se Metallica!! Förra konserten blev ju inte av pga magsjuka, men nu kommer dom tillbaka! Fett nice! Ska bli skitkul!!! :D Måste fixa nån som kan ta mitt jobbpass bara!

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback